Kunst-Zinnig 2026

In het laatste weekend (29 en 30) augustus vindt weer de kunstroute in Vessem plaats. Het 3-jaarlijks gebeuren beleeft dit jaar haar 1e lustrum. Zoals gewoonlijk ben ik daarbij ook present. 

Mijn werk is te zien in de mooie Jacobusmolen aan de Wilhelminalaan in Vessem. Hier exposeer ik samen met mijn partner, die voornamelijk landschapsfoto's exposeert. Mijn werk is dit keer erg divers. Maar de emotie van de mens, weergegeven in pastel en mixed media, vormt weer het grootste deel van mijn werk.

Wij zijn beiden op zaterdag en zondag aanwezig.

 

De openingstijden van de kunstroute zijn op beide dagen van 11:00 uur tot 17:00 uur.

Je ben van harte welkom.